איך קונים בלאקרוק בקלות עם פוליסת חיסכון של הפניקס – כל מה שצריך לדעת

פורסם בתאריך 08/07/2024
עודכן בתאריך 15/07/2024
הפניקס בלאקרוק

 אתם כבר יודעים איך זה – אנחנו תמיד מחפשים את ההשקעות הכי טובות, את התשואות הכי גבוהות, ובינינו, גם את המוצר שייתן לנו להרגיש שאנחנו חלק מהשחקנים הגדולים בעולם. אז הנה החדשות החמות:

הפניקס מציעה מסלול השקעה חדש ומרגש – הפניקס BlackRock.

למה דווקא BlackRock? מה יש להם שאין לאחרים?

אם נתקלתם בעבר בשם BlackRock בעודכם משוטטים באינטרנט בין השקעות, תופתעו לגלות ש-BlackRock הוא לא רק שם יפה.

מדובר בבית ההשקעות הגדול בעולם, שמנהל נכסים בשווי של למעלה מ-9 טריליון דולר ביותר מ-100 מדינות. כן, שמעתם נכון – טריליון!

איך מתחילים להשקיע בפוליסת הפניקס BlackRock?

פתיחת פוליסת חיסכון: זה כל כך פשוט

הקונספט הוא פשוט: פותחים פוליסת חיסכון בהפניקס ובוחרים את מסלול ההשקעה הרצוי.

הפניקס מציעה מגוון רחב של מסלולי השקעה, כך שכל אחד יכול למצוא את מה שמתאים לו.

למה זה טוב? כי אתה מקבל את הטוב ביותר!

ניהול השקעות ברמה הגבוהה ביותר

הכל מבוסס על מערכת Aladdin, מערכת לניהול סיכונים והשקעות שפותחה על ידי BlackRock. זה לא סתם גימיק – מדובר במערכת שמסייעת למנהלי ההשקעות לקבל החלטות בזמן אמת ולהשיג תשואות מקסימליות.

 

גישה להשקעות גלובליות

בעזרת הפניקס BlackRock, אתם מקבלים גישה לנכסים גלובליים במגוון רחב של מדינות. אם חשבתם שאתם מוגבלים להשקעות מקומיות, תופתעו לגלות כמה אפשר להרוויח מהשקעות גלובליות.

 

נזילות וגמישות – כן, כן, גם זה כלול

פוליסת החיסכון מאפשרת הפקדות חד פעמיות או תקופתיות, והכספים נזילים בכל עת. ניתן לעבור בין מסלולי ההשקעה ללא עמלות או קנסות. 

שאלות ותשובות

מה זה BlackRock בכלל?

BlackRock הוא בית השקעות גלובאלי, מנהל נכסים בשווי של למעלה מ-9 טריליון דולר ביותר מ-100 מדינות. עכשיו, הניסיון והמומחיות של BlackRock זמינים גם ללקוחות הפניקס.

למי זה מיועד?

המסלול מיועד למשקיעים שרוצים ליהנות מהשקעות גלובליות מנוהלות על ידי מומחים מהשורה הראשונה. רוצים פוטנציאל לתשואות גבוהות? זה בדיוק בשבילכם.

מה הבשורה הגדולה של הפניקס BlackRock?

הפניקס מעמידה לרשותכם את המומחיות של מנהלי ההשקעות מהמובילים בעולם מבית BlackRock.

התוצאה? מסלולי השקעה גלובליים עם יכולות מתקדמות ונגישות מקסימלית.

האם אפשר להחליף מסלול בהמשך?

בהחלט. השקעה באחד ממסלולי הפניקס BlackRock מאפשרת לכם לשנות מסלול השקעה בכל עת וללא הגבלה.

 

האם אפשר להשקיע בכמה מסלולים בו-זמנית?

כמובן. אפשר להשקיע במגוון מסלולים בו-זמנית, בין אם מדובר במסלולי הפניקס BlackRock ובין אם במסלולי השקעה אחרים.

למה זה כל כך כדאי?

אם אתם רוצים להיות חלק מהמשחק הגלובלי, הפניקס BlackRock זו הדרך שלכם לעשות את זה. מדובר במוצר שנותן לכם את כל היתרונות של פוליסת חיסכון עם פיזור השקעות גלובלי וניהול השקעות על ידי המומחים הגדולים בעולם. תחשבו על זה: כל היתרונות של פוליסת חיסכון, עם הכוח של BlackRock.

אז מה עכשיו? הבחירה בידיים שלכם. אם אתם רוצים ליהנות מהתשואות הכי גבוהות ומההשקעות הכי מתקדמות, זה הזמן לפתוח פוליסת חיסכון הפניקס BlackRock ולהתחיל להשקיע כמו השחקנים הגדולים.

איך עושים את זה?

כל מה שאתם צריכים לעשות זה לפנות להפניקס או לסוכן ביטוח מורשה, לפתוח פוליסת חיסכון ולבחור את מסלול ההשקעה הרצוי.

הכסף שלכם יכול לעבוד עבורכם בצורה הטובה ביותר – וזה קל יותר ממה שאתם חושבים.

 

מסלולי השקעה מנצחים

הפניקס BlackRock כללי: תשואות בכל קנה מידה

התשואה מתחילת השנה: 8.71%

מאז תחילת השנה, מסלול ההשקעה הזה השיג תשואה מצטברת של 8.71%. זו תשואה שמזכירה לנו למה השקעות גלובליות הן חשובות – הן מאפשרות לנו ליהנות מהצמיחה הכלכלית העולמית.

תשואה מצטברת ב-12 החודשים האחרונים: 14.96%

התשואה המצטברת בשנה האחרונה עומדת על 14.96%. מספרים כאלו הם מה שמשקיעים חולמים עליהם. אם הייתם משקיעים 100,000 ש"ח לפני שנה, היום הייתם עומדים על 114,960 ש"ח – כל זה בלי להרים אצבע!

דמי ניהול ממוצעים מהנכסים: 1.37%

כמובן, יש לקחת בחשבון גם את דמי הניהול. הפניקס BlackRock כללי גובה דמי ניהול ממוצעים של 1.37%. זהו שיעור תחרותי שמבטיח שאתם מקבלים תמורה טובה על כספכם.

הפניקס BlackRock מניות חו"ל: השקעה בסיכון גבוה לתשואה גבוהה

סוג קופה: פוליסות חיסכון – מניות חו"ל

מסלול ההשקעה הזה מתאים למי שמוכן לקחת סיכון גבוה יותר במטרה להשיג תשואה עודפת. אם אתם מחפשים להגדיל את ההשקעה שלכם בצורה משמעותית – זה המסלול עבורכם.

התשואה מתחילת השנה: 13.89%

מאז תחילת השנה, התשואה המצטברת של הפניקס BlackRock מניות חו"ל עומדת על 13.89%. זהו שיעור מרשים שמדגיש את היתרונות שבהשקעות גלובליות במניות.

תשואה מצטברת ב-12 החודשים האחרונים: 23.47%

התשואה המצטברת בשנה האחרונה היא 23.47%. כן, שמעתם נכון – יותר מ-23% בשנה אחת! אם הייתם משקיעים 100,000 ש"ח לפני שנה, היום הייתם עומדים על 123,470 ש"ח.

דמי ניהול ממוצעים מהנכסים: 1.36%

דמי הניהול הממוצעים במסלול זה עומדים על 1.36%, דבר שמאפשר ליהנות מתשואה גבוהה למרות העלויות הנלוות.

התשואות מדברות בעד עצמן

אין ספק שהתשואות המרשימות של מסלולי הפניקס BlackRock כללי והפניקס BlackRock מניות חו"ל מדברות בעד עצמן. עם תשואות כאלה, גמישות ונזילות, וניהול השקעות מתקדם, אין סיבה לא להשקיע בפוליסות החיסכון של הפניקס BlackRock. אם אתם מחפשים להגדיל את ההשקעות שלכם בצורה משמעותית ולהנות מהיתרונות של השקעות גלובליות, זה הזמן לפתוח פוליסת חיסכון ולהתחיל להשקיע.

מי היא BlackRock?

BlackRock נוסדה בשנת 1988 בניו יורק על ידי קבוצת מנהלים מוערכים בתחום ההשקעות, ובראשם לארי פינק (Larry Fink), שמשמש כיום כמנכ"ל החברה. מאז ועד היום, החברה התפתחה והפכה למובילה עולמית בניהול השקעות, עם נוכחות ביותר מ-100 מדינות ומעל 2,450 מומחי השקעות.

למה דווקא BlackRock?

ניהול נכסים בשווי טריליון דולר

BlackRock מנהלת נכסים בשווי של למעלה מ-9 טריליון דולר. זהו סכום מרשים שמדגיש את גודלה והשפעתה על השוק העולמי. כשרואים מספרים כאלה, מבינים שמדובר בחברה שאפשר לסמוך עליה.

גישת ESG (השקעות אחראיות)

כחלק מגישתה לניהול השקעות, BlackRock מחויבת לגישה של השקעות אחראיות (ESG – Environmental, Social, Governance). זה אומר שהחברה משקיעה בחברות ובפרויקטים שמתחשבים בסביבה, בחברה ובניהול טוב. נכון להיום, מעל 500 מיליארד דולר מנוהלים לפי קריטריונים אלו.

מערכת Aladdin לניהול סיכונים והשקעות

BlackRock פיתחה את מערכת Aladdin – אחת המערכות המתקדמות בעולם לניהול סיכונים והשקעות. המערכת הזו מאפשרת למנהלי ההשקעות לקבל החלטות בזמן אמת ולנהל את הנכסים בצורה האפקטיבית ביותר. אם חשבתם שניהול השקעות זה סתם עניין של מזל, תופתעו לגלות כמה טכנולוגיה ומידע משחקים תפקיד מרכזי.

מוצרים ושירותים

קרנות סל (ETF)

BlackRock היא החברה שמאחורי iShares, מותג קרנות הסל הגדול ביותר בעולם. קרנות הסל של BlackRock מספקות גישה למגוון רחב של נכסים, כולל מניות, אגרות חוב וסחורות, והן פופולריות במיוחד בקרב משקיעים שמחפשים נזילות ופיזור סיכונים.

ניהול השקעות פרטיות ומוסדיות

BlackRock מספקת שירותי ניהול השקעות למגוון רחב של לקוחות, כולל משקיעים פרטיים, קרנות פנסיה, מוסדות פיננסיים וממשלות. החברה מציעה פתרונות מותאמים אישית לכל לקוח, בהתאם לצרכיו ויעדיו הפיננסיים.

נוכחות גלובלית

עם נוכחות ביותר מ-100 מדינות, BlackRock פועלת בכל השווקים המרכזיים בעולם. זה אומר שהחברה לא רק משקיעה בנכסים גלובליים, אלא גם מתחשבת במגמות ובתמורות בכלכלה העולמית. לדוגמה, השקעות בחברות טכנולוגיה בארה"ב, חברות תעשייה באירופה, ושווקים מתעוררים באסיה – כל אלה נכסים ש-BlackRock מנהלת.

צוות ההשקעות

BlackRock מעסיקה מעל 2,450 מומחי השקעות ברחבי העולם, המנוסים בתחומים שונים ומגוונים. הצוות הזה כולל מומחים בתחומי האנרגיה, טכנולוגיה, פיננסים, ועוד רבים אחרים. עם צוות כזה, אין ספק שהכסף שלכם בידיים טובות.

פרסים והכרה

BlackRock זכתה בפרסים רבים לאורך השנים, כולל דירוגים גבוהים מ-Morningstar על ביצועי הקרנות שלה. נכון להיום, 45 קרנות של BlackRock דורגו בקטגוריית זהב, כסף או נחושת על ידי Morningstar.

 

קבל שיחת ייעוץ ממומחה ללא עלות וללא התחייבות

בשליחת הטופס אני מאשר שקראתי את התקנון ומאשר את מסירת הפרטים והעברתם בכפוף לתקנון. אני מודע לכך שאוכל לחזור בי מהסכמתי בכל עת.

 

אין לראות בכתבה זו המלצה ו\או תחליף לשיקול דעתו העצמאי של הקורא ו\או הצעה או שיווק השקעות ו\או ייעוץ השקעות ו\או ייעוץ פיננסי\פנסיוני ו\או ייעוץ מכל סוג שהוא

 

לייעוץ ללא עלות וללא התחייבות

מלא את הטופס:

קבלת הלוואה בתנאים מעולים

לקבלת הלוואה במהירות ובתנאים ללא תחרות

ייעוץ בקבלת החזר

לייעוץ חינם לגבי קבלת החזר מביטוח הבריאות

ייעוץ תאונות אישיות

לייעוץ חינם לגבי פוליסת תאונות אישיות:

בדיקת פיצוי על שבר\כוויה, זכאות לפיצויים נוספים, תביעת הפוליסה ועוד

היעדר תביעות לרכב- 3 שנים

להוצאת דו"ח היעדר תביעות לרכב:

הצטרפות למסלול מנצח

ייעוץ ללא עלות וללא התחייבות

קבלת הלוואה

איך זה עובד?

צריכים הלוואה? הלוואה על חשבון כספים פנסיונים נחשבת להלוואה מאד אטרקטיבית, וזאת לא בכדי! הריביות בהלוואה כזאת טובות פי כמה מריביות המוצעות בבנקים ובגופי ההלוואות השונים.

מה סכום ההלוואה שניתן לקחת?

על קרן פנסיה- עד 30% מכספי התגמולים

על קרן השתלמות נזילה- עד 80% מהכספים

על קופ"ג להשקעה\ פוליסת חיסכון- עד 80% מהכספים

הסכומים משתנים בין החברות, ויש לא מעט פרטים קטנים שיש לשים לב בכדי לקבל אישור.

לקבלת הלוואה במהירות ובמקצועיות בלתי מתפשרת:

שינוי מסלול בקופה קיימת

איך זה עובד?

שינוי מסלול הוא זכות של כל אחד מאיתנו, החוסכים

עפ"י תקנות משרד האוצר – יש לכל אחד הזכות לשנות את המסלול בכל עת. רוצים לעבור ל- S&P 500? שיניתם את דעתכם ורוצים לעבור למסלול יותר סולידי? 

שינוי המסלול מתבצע תוך 3 ימי עסקים מרגע שליחת הטופס, כאשר זה מותנה בכך שהטופס תקין

בעת שינוי מסלול יש להבין כי דמי הניהול עלולים להתייקר, ולכן מומלץ לעשות בעזרת גורם מקצועי :

לשינוי מסלול במהירות ובמקצועיות בלתי מתפשרת:

הוראת קבע

איך זה עובד?

החלטתם להפקיד בהוראת קבע כל חודש? החלטה נבונה ששמה אתכם במקום טוב יותר מרוב האוכלוסייה.

כדי לבצע הפקדה בהוראת קבע, יש צורך לוודא מספר דברים לפני, בכדי להימנע מטעויות בדרך

ראשית, יש לוודא שהקופה אכן פעילה, לבדוק את הרשאות הוראת הקבע בחשבון הבנק שלכם, קוד המוסד של הגוף המנהל, אימות שאכן הוקמה ההוראה, ועוד..

אנו עוזרים מדי יום למשקיעים לפתוח הוראת קבע בצורה מהירה ומקצועית

לפתיחת הוראת קבע במהירות ובמקצועיות בלתי מתפשרת:

הפקדה

איך זה עובד?

הפקדה לקופה הוא תהליך שנראה מאד פשוט, אך ישנם מספר טעויות שחוזרות על עצמן כל הזמן בקרב חוסכים. (כאלה שלא שוחחו איתנו לפני..:)

יש לשים לב שפתיחת הקופה בוצעה באופן מלא, לשים לב לפרטי חשבון הבנק אליו אתם מעבירים כספים, ולשים לב לשמות של בעלי הקופה (במקרה של משפחה\בני זוג)

ישנם דברים נוספים שכדאי לוודא לפני כדי להימנע ממצב של כספים שאינם משויכים (מצב מתסכל בו הכסף לא אצלכם ולא משתקף לכם בקופה)

 

להפקדה לקופה במהירות ובמקצועיות בלתי מתפשרת:

פתיחת קופה חדשה

איך זה עובד?

פתיחת קופה חדשה היא תהליך מקצועי שיש לשים לב לפרטים הקטנים שבו, כמו לדוגמא- מינוי מוטבים (או שארים..) , אטרקטיביות דמי הניהול, בחירת המסלול, ובמידה והיתה קופה קודמת- יש לוודא שתהליך הניוד והעברת הוותק מתבצעים כמו שצריך.

פתיחת הקופה החדשה יכולה להתבצע גם באותו היום, אך כאמור- יש לוודא ביצוע מלא של כל הפרטים הקטנים, וזה עשוי לקחת יותר זמן.

 

 

לפתיחת קופה במהירות ובמקצועיות בלתי מתפשרת:

קבל ייעוץ ממומחה ללא עלות וללא התחייבות

לשיחת ייעוץ עם מומחה

ללא עלות וללא התחייבות

אשמח לייעוץ בנושא